Formy reklamy w internecie

Formy reklamy w internecie

Każda szanująca się marka stara się o zaznaczenie swojej pozycji w świecie internetu, wiedząc, że internet przyciąga ogromna rzeszę potencjalnych klientów. Można powiedzieć, że internet świetnie sobie radzi w starciu z telewizją. To tu, w globalnej wiosce ludzie słuchają radia, oglądają telewizję internetową, czytają elektroniczne wydania gazet, rozmawiają, dyskutują, korespondują. Miliardy stron internetowych daje ogromne możliwości reklamodawcom.

Reklama w internecie przybiera coraz ciekawszą formę. Najpopularniejszą forma reklamy internetowej jest nadal strona www, na której reklamodawca umieszcza wszystkie dane działalności firmy, opisy produktów, kontakt z firmą, możliwość zakupu produktu online. Strona internetowa daje spore możliwości przedstawiania oferty. Można a nawet trzeba taka stronę zareklamować dalej, przyciągnąć do niej odwiedzających, więc wszelkie działania zmierzające do spopularyzowania strony, jej pozycjonowania w wyszukiwarce są pożądane.

Niebagatelna rolę odgrywa mailing. Dzięki poczcie elektronicznej rozsyłane są linki do danej strony, z odpowiednia zachętą. Strona firmowa (reklamowa) pozostaje nadal najlepszym sposobem na reklamę produktu. Największą zaletą jest jej dostępność i nieograniczony wprost zasięg. Dobrze spreparowany tekst strony plus grafika lub prezentacja multimedialna ma za zadanie zatrzymać odwiedzającego, skłonić go do zainteresowania towarem.

Liczne podstrony umożliwiają przedstawienie obszerniejszej oferty, wielu produktów, usług. W internecie istnieją różne rodzaje reklamy, nie tylko ta najskuteczniejsza, czyli wspomniana strona www. Reklamować można poprzez banner, wizytówkę (mini witrynę), animowany top – layer u góry strony, notki reklamowe u dołu wiadomości pocztowych, w końcu – spam. Reklama w sieci to także strony sprzedaży na Allegro, lub innych serwisach aukcyjnych. Towar przeznaczony do sprzedaży jest ciekawie przedstawiony na oddzielnej stronie.

Na aukcjach sprzedają swoje produkty wszystkie znane marki, a ich przedstawiciele dokładają wszelkich starań, by sprzedać produkt, odpowiednio go reklamując.

1 Comment

  1. Oprócz reklamowania się w sieci, dobrze jest się czasem pokazać, żeby ludzie nabrali trochę zaufania do nas jako firmy i osób ją tworzących. Ja do takiej formy reklamy używam różnego rodzaju targów, np RemaExtra w Nadarzynie. Zawsze jest tam fajna atmosfera, więc miłe z pożytecznym 😀

Dodaj komentarz