Billboardy, czyli reklama na dużą skalę

Billboardy, czyli reklama na dużą skalę

Cadillac wybrał reklamę w filmie Matrix Reloaded, który zawierał wiele scen, w których użyto samochodów Cadillac. Podobnie lokowanie produktów dla samochodów Omega Watch, Ford, VAIO, BMW i Aston Martin jest widoczne w najnowszych filmach Jamesa Bonda, zwłaszcza w Casino Royale. W „Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer”główny pojazd transportowy przedstawia duże logo Dodge na przedniej stronie. Blade Runner zawiera jedne z najbardziej widocznych produktów; cały film nieprzestaje pokazywać billboard Coca-Coli.

Litery 3d a druk

Reklama drukowana opisuje reklamę na nośniku drukowanym, takim jak gazeta, magazyn lub czasopismo branżowe. Obejmuje to wszystko, począwszy od mediów o bardzo szerokiej bazie czytelniczej, takich jak główne krajowe gazety lub czasopisma, a skończywszy na bardziej ściśle ukierunkowanych mediach, takich jak lokalne gazety i czasopisma branżowe poświęcone bardzo wyspecjalizowanym tematom. Jedną z form reklamy drukowanej jest reklama niejawna, która umożliwia osobom prywatnym lub firmom zakup niewielkiej, wąsko ukierunkowanej reklamy płatnej słowem lub linią. Inną formą reklamy drukowanej jest reklama ekranowa, która jest zazwyczaj większą reklamą z elementami wzornictwa, które zwykle działają w sekcji artykułu gazety.

Litery 3d na zewnątrz

Billboardy, znane również jako stosy w niektórych częściach świata, to duże budowle zlokalizowane w miejscach publicznych, które wyświetlają reklamy dla przejeżdżających pieszych i zmotoryzowanych. Najczęściej są one zlokalizowane na głównych drogach o dużym natężeniu ruchu kołowego i pieszego, jednak można je umieścić w dowolnym miejscu z dużą liczbą widzów, np. na pojazdach komunikacji zbiorowej i dworcach, w centrach handlowych czy biurowcach oraz na stadionach.

Forma znana jako reklama uliczna po raz pierwszy zyskała na znaczeniu w Wielkiej Brytanii dzięki Street Advertising Services, tworząc reklamy zewnętrzne na ulicznych meblach i chodnikach. Praca z takimi produktami jak Reverse Graffiti, taniec powietrzny i reklama 3D na chodnikach, w celu przekazywania komunikatów marki do przestrzeni publicznej. Zapasowa reklama zewnętrzna łączy reklamę zewnętrzną zewnętrzną z wewnętrzną, umieszczając na tymczasowych podstawach duże obiekty mobilne, konstrukcje (miejsca namiotowe) w miejscach publicznych.

Duża zewnętrzna przestrzeń reklamowa ma na celu silne przyciągnięcie obserwatora, produkt promowany jest w pomieszczeniach, gdzie kreatywny wystrój może potęgować wrażenie. Na billboardy mobilne to przeważnie billboardy montowane na pojazdach lub cyfrowe ekrany. Mogą to być pojazdy dedykowane wyłącznie do przewożenia reklam na wstępnie wybranych przez klientów trasach, mogą być również wyposażone w specjalne samochody ciężarowe lub, w niektórych przypadkach, duże banery wyrzucane z samolotów. Billboardy są często oświetlane; niektóre są podświetlane, a inne wyposażone w reflektory. Niektóre wyświetlacze na billboardzie są statyczne, podczas gdy inne zmieniają się; na przykład, stale lub okresowo obracające się wśród zestawu reklam.

Dodaj komentarz