Telebim czy billboard – co wybrać i gdzie je umieszczaćPYTANIK

Telebim czy billboard – co wybrać i gdzie je umieszczaćPYTANIK

Wielu z nas myśli, co można wybrać, co będzie lepsze telebim czy billboard? Faktycznie na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi, gdyż jedno, ale i drugie rozwiązanie ma swoje zalety oraz wady.

Billboard to nośnik reklamy, który posiada znaczące rozmiary, dość często natomiast pojawia się w postaci tablicy albo plakatu. Billboardy są dość często podświetlane, aby były dostrzegane, kiedy już jest ciemno. Rozmiary są różne, jest więc format europejski, ale również citylighty o dużych rozmiarach, które pojawiają się na wiatach przystanków czy latarniach. Większe rozmiarowo billboardy spotykane są w metrze, a największe o rozmiarach od pięćdziesięciu do trzystu metrów kwadratowych definiujemy jako megaboardy i spotykane są bardzo często w dużych ośrodkach miejskich.

Telebim, a również sieć telebimów to bardzo istotny nośnik reklamy w formie wizyjnego ekranu, jaki jest zbudowany z diod LED. Najbardziej znaczącą przewagą nad wielkoformatowym ekranem plazmowym jest dobrze widoczny obraz, pomimo dosyć dużego nasłonecznienia, a również wyrazistość, jaka jest wywołana przez większą jakość powierzchni telebimu.

Taki ekran możemy montować na zewnątrz, jako reklama outdoorowa, jak i wewnątrz, czyli reklama indoor. Chociaż telebim to nośnik droższy niż billboard, to jednakowoż najlepiej go wybrać. Lecz by był skuteczny powinniśmy pamiętać o jednej, najbardziej ważnej rzeczy, co oznacza lokalizację. Wielu specjalistów twierdzi, że najlepsza lokalizacja telebimu to w sumie pewny sukces reklamowy. Takie nośniki najkorzystniej lokalizować w miejscach, w których potencjalny klient spojrzy na ekran.

Najbardziej właściwymi lokalizacjami są miejsca wzdłuż dróg przelotowych, które charakteryzują się sporym ruchem kołowym. Bardzo dobre są też okolice dużych skrzyżowań z sygnalizacją świetlną. Jak chodzi o lokalizację to najbardziej istotnych jest parę czynników. Konieczne jest, aby zatrzymać przy naszej reklamie potencjalnego klienta, po to by ujrzał ekran, jak jest nasz przekaz. Miejsce musi być dobrane tak, by uwaga odbiorcy była skupiona jak najmocniej, by nic go nie rozpraszało.

Dodaj komentarz