Prosta kampania reklamowa dla małych firm

Prosta kampania reklamowa dla małych firm

Każdy przedsiębiorca prędzej czy później stanie przed koniecznością zareklamowania swoich usług, ponieważ bez odpowiedniej reklamy nie ma firmy. Szczególnie dotyczy to małych przedsiębiorstw, które dopiero rozpoczynają swoją „przygodę” w biznesie. W jaki sposób można zareklamować się skutecznie, aby zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z proponowanej oferty? Przede wszystkim należy zastanowić się do kogo w ogóle jest adresowana reklama. Jeśli mają ją zobaczyć osoby młode, warto zlokalizować ją w miejscu, gdzie właśnie tacy ludzie spędzają dużo czasu. W jaki sposób przygotować reklamę? Jest na to wiele pomysłów:

Billboardy – są to duże plakaty powieszone na specjalnych tablicach, najczęściej lokalizuje się je w centrum miasta lub przy ruchliwych ulicach, aby przejeżdżający kierowcy mimowolnie musieli na nie spojrzeć. Tego typu reklamy zazwyczaj opierają się na krótkim, lecz sugestywnym haśle i oprawie graficznej.

Ulotki – są to niewielkich formatów reklamy, najczęściej zawierające ofertę firmy i dane kontaktowe, a informacje są wypunktowane, aby łatwiej się je czytało. Koszt wyprodukowania takich ulotek nie jest wysoki, natomiast jest to bardzo skuteczny sposób reklamowania swoich usług.

Ogłoszenia – w Internecie istnieje wiele portali internetowych, gdzie można się bezpłatnie zarejestrować jako wykonawca, przedstawić swoją ofertę i w ten sposób pozyskiwać nowych klientów. Najczęściej strony takie mają charakter lokalny, więc istnieje większa szansa, że uda się odnaleźć osoby z pobliskie okolicy, które będą zainteresowane współpracą.

Gazeta – każda gazeta, czy to w formie papierowej, czy elektronicznej, ma wydzieloną rubrykę poświęconą reklamom. Wykupienie takiego miejsca nie jest bardzo kosztowne, natomiast niesie wielkie prawdopodobieństwo, że potencjalny klient, przeglądający prasę, trafi właśnie na Twoją ofertę i się nią zainteresuje. Tego typu ogłoszenia są krótkie, ale sugestywne i zachęcające do kontaktu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.