Promocja marki w pigułce

Promocja marki w pigułce

Lepsze efekty daje promocja marki, a nie strony. Dlatego warto tworzyć różne marki. Wybierz jedną markę i promuj ją. Każda z grup otrzyma osobną komunikację. Nie warto koncentrować się na młodych ludziach, czy studentach. Oni są za bardzo roztrzepani. Chyba, że produkt pasuje tylko dla nich!

Wyceń swój czas. Darmowe metody to strata czasu. Copywriting i potrzeby klienta to podstawa… Musisz mieć pakiety, czy produkty swoich usług. Ułatwi to współpracę. Wiemy co otrzyma każdy klient. Stwórz maszynę, która będzie za Ciebie „pracować”. Prowadź działania przed otwarciem sprzedaży. Kiedy ludzie zaczynają śledzić swój biznes, dostajesz bonus. Bo każdy czeka na Twoje produkty.

Nie zapominaj o dobrym starcie! Poznaj myśli i język klienta, jego zainteresowania, typowe pytania. Zajmuj się tematem, który generuje zainteresowanie. Myśl koncepcją marki. Zamykając sprzedaż generujesz dużą sprzedaż. Można sprzedawać na Adwords poprzez 2 marki i w ten sposób generujesz duży ruch. Warto pytań ludzi na temat jakości wyrobów i całości oferty. Dobrze jest zachęcić ludzi do odpowiedzi na ankiety poprzez nagrodę.

Dlaczego nie wysłać listów na temat Twojej firmy, czy ulotek? Nie domyślaj się co myśli klient. Twoje komunikaty muszą być najlepsze. Szczególnie na początku. Komunikacja to dialog, więc nie zamykaj się! Klient myśli, że chcesz mu zabrać pieniądze. Dlatego trzeba przeprowadzić rozpoznanie rynku i sprzedaż rozłożoną w czasie. Ludzie kupują od tych kogo lubią. Powołuj się na innych ludzi. Kiedy mówisz, że produkt jest dla wybranych – ludzie są bardziej zmotywowani do zakupu. Musisz mieć wyczucie kiedy możesz coś mówić, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż.
Prowadząc dyskusje na forum, mówisz na jakiś temat, proponujesz swoje usługi. Nie wciskasz ludziom! Internet to dobre źródło handlu, ale są lepsze. To wszystko się napędza. Dobrze mieć jakiś fundament biznesu, obok sprzedaży. Pamiętaj o segmentacji rynku. Są różni ludzie. Często ma to wpływ na Twoją sprzedaż. Analizuj rynek i obserwuj reakcje różnych ludzi.

Warto uderzać na fora internetowe. Są tam aktywni ludzie, reagują na różne pomysły i oferty. Pisz do fanów, nie obcych ludzi. Musisz trafić do umysłu wojego klienta. Oni muszą Cię lubić. Linki sponsorowane to dobra forma testowania sklepu internetowego, czy biznesu. Później buduj zaplecze i pozycjonuj stronę. Działaj dynamicznie. Nie rób zamieszania.

Pisz o kliencie, a nie o sobie! Zacznij od budowania pożądania. Historia buduje relacje. Dowody budują zaufanie. Reputacja to podstawa. Musisz przedstawić coś w ten sposób, jakby wszyscy na to czekali. Idź za ciosem. Można wysyłać SMSy do klienta. Warto używać tego do wysyłania promocji do aktualnych klientów, testowane wiele razy. Nie przesadzaj jednak, tak jak z każdą formą reklamy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.