Techniki, dzięki którym skuteczne SEO zwiększy ruch na Twojej stronie

Techniki, dzięki którym skuteczne SEO zwiększy ruch na Twojej stronie

Czy wydaje Ci się, że tempo zmian w wyszukiwarkach stale rośnie i skuteczne SEO staje się coraz trudniejsze? Jeśli tak, nie jesteś sam. Google staje się coraz mądrzejszy i potężniejszy — nie tylko pod względem analizy i zrozumienia stron internetowych, ale także tego, jak skutecznie utrzymuje ludzi w zasięgu swoich usług. Dlaczego? Im lepiej Google odpowiada na zapytania w ramach wyników dostarczanych przez wyszukiwarki lub kieruje użytkowników do reklam zamiast do organicznych list, tym więcej zarabia. Niestety, sprawia to, że sytuacja jest znacznie trudniejsza dla tych, dla których Google jest sposobem na zarabianie pieniędzy.

Czy skuteczne SEO zależy od wyglądu SERP?

Strony, na których wyszukiwarki publikują wyniki, których poszukujemy (SERP) – ciągle się zmieniają. Niestety, dla większości z nas nie na lepsze. Google ciągle zmienia je poprzez ukrywanie reklam, zwiększanie widoczności paneli wiedzy i częstsze korzystanie z nich, wyświetlanie pakietów obrazów i wideo.

Wszystkie te działania spychają organiczne oferty dalej w dół na liście wyników wyszukiwania, powodując coraz mniej organicznych kliknięć i (co wygodne dla Google) zwiększone zapotrzebowanie sprzedawców internetowych na inwestowanie w płatne oferty.

Co mogą robić marketerzy, aby prowadzić skuteczne SEO? Pracować ciężej. Tworzyć coraz lepsze strony i szybsze witryny. Skupić się bardziej niż kiedykolwiek na prześcignięciu naszych konkurentów.

Przetestuj wydajność swojej witryny w wyszukiwarce

Zanim zagłębimy się w szczegóły dotyczące poprawy wyników Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, poświęćmy trochę czasu na przetestowanie aktualnej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Przejdź do narzędzia do sprawdzania rankingu słów kluczowych, narzędzia, którego możesz użyć do określenia rankingu strony na podstawie wyszukiwania słów kluczowych.

Sprawdź ranking Twoich słów kluczowych

Nie trzeba dodawać, że Twoim celem jest umieszczenie Twojej witryny na szczycie tej listy. Wyższy ranking oznacza większy ruch organiczny i powinien zwiększyć ogólny zwrot z inwestycji (ROI) Twojej strategii SEO.

Brzmi jak sen, prawda? Ale jeśli czujesz się zniechęcony sprawdzaniem rankingu słów kluczowych, które właśnie uruchomiłeś, nie panikuj. Poniżej znajdziesz kilka metod, dzięki którym skuteczne SEO pomoże Twojej witrynie pojawiać się wyżej w wynikach wyszukiwań w 2021 roku.

Skuteczne SEO – techniki zwiększenia ruchu organicznego

Popraw komfort użytkownika w całej witrynie

Jak każda wyszukiwarka, tak i ta ma na celu dostarczenie jak najlepszych wyników dla każdego zapytania użytkownika. Jeśli zawiodą na tym froncie, użytkownicy będą mniej skłonni do ponownego korzystania z wyszukiwarki. Bez dwóch zdań – Google robi to bardzo dobrze. Dlatego jest największą wyszukiwarką na świecie – zdecydowanie!

Jeśli Twoja witryna wygląda na niewiarygodną, ​​przestarzałą, amatorską lub wolno się ładuje, potencjalni użytkownicy prawdopodobnie wrócą do Google’a i klikną inny wynik. Straciłeś użytkownika i potencjalną konwersję, a Twój współczynnik odrzuceń stron, których to dotyczy, wzrośnie.

Chociaż Google nie ogłosił tego oficjalnie, istnieją dowody sugerujące, że gigant wyszukiwarek nagradza witryny o niskim współczynniku odrzuceń lepszymi rankingami:

Skuteczne SEO to niższy współczynnik odrzuceń

Rozumowanie Google jest takie, że jeśli użytkownik spędza więcej czasu w witrynie, to prawdopodobnie dlatego, że uznał ją za przydatną. A ponieważ Google chce dostarczać swoim użytkownikom tylko najlepsze możliwe wyniki, będzie pchać witryny z silnym zaangażowaniem w górę stron wyników wyszukiwania.

Pisz treści wysokiej jakości

Po pierwsze, marnujesz czas martwiąc się o którykolwiek z poniższych punktów, jeśli Twoje pisanie nie jest na odpowiednim poziomie. Formatowanie ma znaczenie, ale równie ważne są świetne pomysły, przekonująca prezentacja oraz bezbłędna gramatyka i pisownia.

Krótsze akapity: ogranicz każdy akapit do 3-4 zdań. W razie potrzeby możesz nawet użyć akapitów jednozdaniowych, ale używaj ich oszczędnie, w przeciwnym razie Twój post będzie wyglądał jak lista zakupów. Akapit to grupa powiązanych zdań, które wspierają jedną główną ideę, więc jeśli podzielisz akapit, Twój pomysł może zostać podzielony, a Twój punkt widzenia utracony.

Różne długości zdań: Długie zdania są trudne do odczytania zarówno na komputerze, jak i na urządzeniu mobilnym, ale mogą działać dobrze, gdy są używane oszczędnie — szczególnie w połączeniu z krótszymi zdaniami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial