O wieku człowieka świadczą nie tylko kurze łapki wokół oczu, zmarszczki na czole czy siwe włosy, ale także rzeczy, które nosi na co dzień i zachowania, którym wciąż hołduje pomimo zmian jakie nastąpiły w świecie mody, biznesu i technologii.
Być może zacznę od akcesorium, które nie kojarzy się bezpośrednio z ubiorem, ale ma niebagatelny wpływ na Twój styl. Najbardziej postarzającym dodatkiem jest etui na telefon w stylu folio, czyli małej książeczki. Mówi się, że jest to bardzo wygodne etui, ponieważ można w nie włożyć karty kredytowe, pieniądze oraz bilety. Pamiętaj jednak, że takie etui można zobaczyć tylko w rękach osób w średnim wieku. Młodzi ludzie preferują proste silikonowe etui do swoich smartfonów.
Jeśli jesteś koneserką wizytówek to również nie jest to dobry przekaz na temat Twojego wieku. Rzeczywiście, teraz popularność samych wizytówek spadła, ale żeby zebrać wystarczającą ilość klientów, musisz mieć dość długie doświadczenie zawodowe. Czy rozdawanie na lewo i prawo papierowych wizytówek spełni to zadanie w czasach e-marketingowych kampanii w mediach społecznościowych i nowoczesnych wizytówek, czyli stron internetowych i blogów?
Wystarczy, że napiszesz e-booka na temat, który jest Twoim zawodowym rzemiosłem i też dotrzesz do swojej grupy docelowej. Nawiasem mówiąc, kampania e-marketingowa na bazie e-booków i kursów online są całkowicie nowoczesnym narzędziem e-marketingowym i dodają Ci +100 punktów do skutecznej komunikacji, którą rozumie młode pokolenie. Twoja osobista strona internetowa, vlog, możliwość skontaktowania się z Tobą poprzez Snapchat lub stronę na Facebooku, to wszystko mówi też o Twoim młodzieńczym podejściu. Kto w takim razie będzie pytał Cię o wiek? Młodzi ludzie lubią trzymać wszystko w jednym miejscu i z reguły czytają też książki z telefonu. Wyślij im ebooka, zamiast dawać im jakieś niepraktyczne wizytówki z numerem telefonu, który i tak powinni znaleźć na Twojej stronie internetowej.
Starannie dobrana mini apteczka w Twojej torebce, niewątpliwie mówią o negatywnych doświadczeniach i problemach ze zdrowiem. Młodzi ludzie nie myślą o problemach i nie noszą zestawu leków uspokajających czy preparatów na zgagę i najczęściej nie myślą, że takie rzeczy mogą być im potrzebne nawet w podróży czy przed trudnym egzaminem.
To co Cię postarza może też wynikać z tego jakie dodatki lubisz kupować. Na przykład grube złote łańcuchy, biżuteria z dużymi kamieniami, masywne broszki i kilka złotych pierścieni na Twoich palcach również mówią o Twoim staroświeckim podejściu.
Duże portfele i zawsze ze zdjęciem w kieszeni lub portmonetki są również popularne wśród osób w średnim wieku. Z drugiej strony młodzi ludzie radzą sobie z jedną plastikową kartą, a wraz z pojawieniem się elektronicznego portfela mogą w ogóle się bez niego obejść.
Kapelusze z norek, skórzane rękawiczki i chusty z futra zwierząt oraz szale zarzucane na ramiona niewątpliwie można zaklasyfikować jako elementy ubioru osoby starszej. Pozbądź się ich jak najszybciej.
Warto jednak zauważyć, że młode fashionistki czasami pożyczają pomysły od starszego pokolenia. Tak więc dwa lata temu tylko starsi ludzie nosili okulary na łańcuszku, ale w tym roku ten dodatek stał się jednym z najbardziej błyskotliwych trendów wśród młodych ludzi. Rozejrzyj się wokoło, może znajdziesz coś ciekawego dla swojego stylu o czym nie wspomnieliśmy w tym materiale.